Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавьскої області
Що таке безпечне освітнє середовище, його ознаки та принципи? Як створити й упровадити у закладі освіти Кодекс безпечного освітнього середовища?
Такі негативні явища серед учнівської молоді, як насильство, булінг та кібербулінг, секстинг тощо, не можуть не турбувати громадськість, освітян та батьків.
Логічно, що виникає потреба створити безпечний освітній простір у закладі освіти, щоб захистити, убезпечити, запобігти наслідкам впливу на особистість несприятливих чинників.
Для школярів несприятливі впливи середовища зумовлюють:
появу складних ситуацій у міжособистісному спілкуванні —
конфлікти з батьками, друзями, вчителями
непорозуміння з оточенням тощо
прояви психологічного та емоційного насильства:
ігнорування приниження погрози недоброзичливе ставлення тощо
дію несприятливих чинників, пов’язаних із навчанням.